semanis ukhuwah

Jumaat, 14 Jun 2013

New Life...

assalamualaikum..

hampir sekian lama aku meninggalkan dunia blog kerana kesibukan yang melampau. ye memang aku akui berubahan cara belajar di uum dangan unisza amatlah aku rasai... arhhggg,.. seriously aku rasa macam shock culture kat snie.. sebab.. oke first, aku x pernah dapat lecture dari lua negara.. tambah2 dari afrika... first time aku belajar dengan lecture dari africa memang menguji kesabaran aku, dah tu kawan2 lak ade jugak foreign student... huhuhu... second, suasana dpp, owh my god... kat cnie seriously banyak sangat2 aktiviti.. terutamanya kat dpp yg aku duduk.. mesti korang tertanya2 kan ape tue dpp, dpp tue singkatan untuk dewan penginapan pelajar.. or hostal la... n third... maybe of my new friend.. dlu mse nak masuk snie aku takot sgt, aku takot aku xde kawan mcm kat unisza... yes.. at beginning aku terasa keseorangan namun now.. alhamdulilah i have them here...

my new friends.. fist for all, off couse la my roomate.. her nama nurul izra ishak.. org pahang.. oke la.. nice, tinggi dari aku, sweet2 jew, n hobi dia yang amat2 ketara suke ambil gambr. oke, second, my classmate for my course, nazwa hanani.. org nogeri taw.. eden .. eh eh.. aku x pandai ajuk ckp ngri 9 coz this is my first time i had a friend from nogeri.. waaa... she ok, also higher than me, white, always in smile, mula aku kenal dia, aku xde la rapat sgt dgn dia tp skrg.. amek kau... as my bff. next aisyah and nad or nadrah.. both of them from perak.. same couse with my roomate, aku sebenarnya mula rapat dengan dieorng start aku duduk satu aras dengan dieorang dekat dpp.. last daem n ain.. daem came from negeri 9 and ain came from pahang.. both of them are roomate. i hope that, even thought i just a few month know them.. but i really hope that this friendship last thing forever...

*gambar len kali yea.. line slow.. huhuhu... okey :)

1 ulasan:

  1. ada nama kita..alolololo, sweetnyaa..
    xoxo: nazua hanani (ur bff)

    BalasPadam