semanis ukhuwah

Ahad, 16 Oktober 2011

kehilangan lagi .... abah tersayang 28/9/2011

Hari nie paper first aku untuk sem 5.. okey jew aku jawab tadi tapi aku ase mcm ade something wrong somewhere.. aku dapat rasakan kelainannya sebab dulu lau aku habis jew exam pasti ada orang call aku tnye leh jawab ke tak.. tapi sekawg aku rasa petapa pedihnya tnpa kehadiran dye disisi. Ya aku tahu terlalu mustahil untuk aku berharap seperti dulu.. dia dah xde tapi aku masih perlukan dye disisi aku. Betapa siksanya hidup bile terpaksa kenang pada perkara yg mustahil untuk jdi milik kita. . ya allah..terlalu rindu… L emm sedih sgt2 bila jdi mcm nie.. orang lain xkn fhm kaadaan aku selagi x kena pada dieorang sendiri.. ya allah kuatkan semagt aku untk meneruskan kehidupan aku nie..dan saat aku masih rasa kehilangan.. sekali lagi aku d'uji...tarikh yg sama dgn arwah  muda, 27/9/2011 abah aku n 2 owg adik aku excident, akhirnya 28/9/2011 abah aku pergi untk selamanya.. aku rasaakan semua orang aku sayang pergi meninggalkan aku.. ya aku tahu mati itu suatu yang pasti tapi kenapa aku yang merasa  semua nie. Bukan orang lain.. knpa aku ya allah… aku .. ya allah berilah kesempatan pada aku untuk merasa bahagia hidup ini.

Abah: abah… abah pergi tanpa sempat melihat ank-ank berada disisi. Perginya abah maka tiada lagi kasih seorang ayah .. abah.. walaupun abah garang n tegas dengan ank-ank tapi dlm ketegasan abah ada kasih syg, dlm garang abah ada perngorban yang xmugkin aku dapat cari ganti… abah sanggup berkorban demi ank-anknya… dlm senyum abah tetap ade resah memikirkn nasib n hidup ank-anknya..  aku syg abah… walaupon didpn abah aku terlalu malu untu m’ungkapkannya.. kini hidup aku tanpa seorang yng bergelar abah.. tiada lagi pertanyaan mengenai pembelajaranku.. tiada lagi yg insan yang amat berharap aku bergelar peguam… petapa sayunya hati nie melihat abah pergi didepan mata.. desus nafas abah menggambarkan betapa beratnya bebanan yang terpaksa ditanggung… abah… sayunya hati ini meneruskn perjalanan hidup ini… betapa sakitnya… aku syg abah.

senyum abah..... dikala melihat  kegembiraan ank2 mu....., semoga arwah abah ditempatkan bersama orang2 yg b'iman.. AL-FATHIHAH.. ismail bin omar 28/9/2011..rabu 3pg

Tiada ulasan:

Catat Ulasan